Selam canım anneler. Oğlum 18′inde 2 yaşında olacak. Son zamanlarda kilo alımı durmuştu neredeyse 2 aydır 100 gr bile almadı. Uzun süredir normal kahvaltı ediyordu omlet peynir ekmek salatalık zeytin vs ama pek yemiyor sevmiyor kahvaltıyı. Ben de daha ufakken verdigim bir mama vardı 10 gündür kahvaltılarda onu yapıyorum ve 10 günde 350 gr aldı. 3 tane ceviz 3-4 tane badem 4-5 tane fındık cam rendede rendeliyorum 7-8 tane kendi yaptığım bebek bisküvisi 4 kaşık kadar bebek yulafi 1 tatlı kasigi tahin 2 tatlı kaşığı labne ekliyorum. Kendi mamasi ile ıslatıp ezip üstüne küçük küçük avokado ve muz doğruyorum bebeğiniz daha ufaksa çatalla da ezebilirsiniz. Benim bebeğim yemiyor diye ben yumurta sarısı ve pekmez ekleyemiyorum ama sizin bebekleriniz yiyorsa ekleyebilirsiniz. Biliyorum tatları karıştırıp vermek doğru değil ama en azından doyurucu ve sağlıklı bir şeyler yediğini bilmek içimi rahatlatıyor. Bir cok anne bebeğinin kilo alamamasindan yakınıyor. Ben de paylaşayım istedim 10 gün gibi kısa bir sürede 350 gr gibi benim için mucize denecek bir fark görünce. Belki aynı dertten muzdarip annelere de fikir olur dedim. Önemli olan ceviz fındık badem avokado ve tahin hepsi kaliteli yağlar olarak geçiyor ve kilo alımına en çok katkısı olan seyler