gamomuu inşallah düzelir. Biz 6. Aydan beri öyleyiz şuan 1 yaşında ama hâlâ aynı. İdrar yolu, diş filan araya da bir şeyler girdi. Kilosu yerinde olunca doktorda ısrarcı olma diyor. En son kafaya takıyorum bıktım dedim doktora mamayı gündüz kes, 3-4 saat aç bırak dedi o şekilde biraz yedi. Şimdi yine hastayız 10 gün yemez dedi yine. Sizinki küçükmüş biraz daha belki dişi geliyordur