Yeni 3 yaşına girdi 2 hafta oldu. Önceden böyle değildi ama bu aralar olmaya başladı mesela parka gidiyoruz kendiyle yaşıt yada büyük çocuklar oluyor izliyor oynamıyor onlarla, yanlarına git annecim sende oyna diyorum arkama saklanıyor, kaydıraktan kayacak mesela önde çocuklar oluyor sırayla kayın diyorum benim kızın sırası da gelse ben kay annecim, sıra sende annecim, hadi annecim diye sürekli sürekli söylüyorum çekimser davranıyor ama bi yandan da onlarla oynamak istiyor. Anne sende gel, anne gel, anne anne sürekli böyle. Birisi çekil dese üzüldüm diye ağlıyor, kimse parkta oynamasın istiyor sizce neden böyle olmuş olabilir. Yazın parkta çok güzel oynardı hiç yanıma gelmez saatlerce vakit geçirirdi 😔özgüvensiz mi olacak acaba, sürekli avm deki oyun alanlarına götürüyorum sosyallessin diye bu yaş grubu çocuğu böyle mi oluyor acaba