Kızlar yeni eve taşındım kiraya ve mutfakta bir koku var artık bıkkınlık geldi dayanamıyorum. Hergün çamaşır suyuyla siliyorum tezgahı ocağı yeri 1 2 saat idare ediyor geri aynı. Özellikle de lavabo altı artık kapağı bile açmak istemiyorum tiksinir oldum başına gelip çözüm bulan varsa nolur söylesin ya