Merhaba arkadaşlar oğlum 16 aylık 5 gün önce hastalandı 39 derece ateşi çıktı baya halsizleşti viral enfeksiyon dedi doktor çok şükür ateş geçti.İki gündür kafasına elinle yumruk atıyor sonra kafasını yere vuruyor hemde defalarca ,banada vurmaya başladı .Eskiden oğlum kitabını getirir misin gibi komutları yapardı şimdi hiç yapmıyor anlamıyor gibi davranıyor?Çok yıprandım üzülüyorum.