Rabiiul İkisinden de elimizde mevcut. Çok soğuk olmayan yağmurlu günler için üstteki, soğuk, karlı havalar için alttaki uygun. Biz iki il arasında mekik dokuduğumuz için genellikle ikisinden de almamız şarttı. Siz yaşadığınız ile göre çocuğunuzun üşüme durumuna göre karar verebilirsiniz. Ben bir numara büyük tercih ediyorum botları.