Benim kızımda iki buçuk aylık Ken bıraktı aşıdan sonra emmeyen bebek emmiyor kendinizi sakın suçlamayın nasibi o kadarmış. Biz mama ile devam ediyoruz canı sağolsun yapacak bişey yok. Anne sütü önemi çok büyük fakat mama yiyen bebekte büyüyor yemeyen de