AtesPerisi bisenakillisinzaten Napalım bacım hep bütün işler bizi bekliyor adam milleti yapsa yapsa anca bi iki şey yapar çok emzir alt üst değiş gazı hastalıği derken bide ev işi ekleniyor bunlara
bebiskoveannesi prenses37 pastırmalı kuru fasülye Pirinç pilavı Dünden kalan ezogelin çorba Bide söğüş yaparım turşu falan. Allah Bereket versin 😀
AtesPerisi Kızlar ne dersiniz forumca hep beraber bigünlük hiç bir iş yapmayalım yemekte dahil kimler var bu grevde🤣🤣
alpmila AtesPerisi ben yokum 😂 ev göçer😂 , yemegi de cocuklar dışarıdan yemiyorlar mecbur evde yapacagım 😁
papatya__ balkizimcicekkiz şimdi yalan söylemeye gerek yok 🥴🥺🤣🥰1.5 yaşındaki kızıma suyun içine azıcık katıp veriyorum 5.5 yaşındaki de 1 çay bardağı içiyor çok nadir eve alıyoruz zaten
Pamuk_bebegim42 prenses37 Oğluma brokolili patatesli mercimek çorbası yaptım yanına da sulu köfte biraz da erişte yaparım 😀