Merhabalar arkadaşlar oğlum üç yaşında yaklaşık on gündür öğlen uykusu yapmak istemiyor bıraktık diyebilirim akşama doğru hafif bir huzursuzluk yapıyor ama 21:30 gibi yatırıyorum ama şöyle bir durum var önümüzdeki haftalarda okula başlatmayı düşünüyorum okul saatleri de sabah 9.00 dan öğlen 13.00 kadar yani 8 de kalkıp 1 e kadar okulda olmuş olcak evde yorulmuyor ama orada yorulacağını düşünüyorum gelip uyursa tekrar akşam geç yatacak ve sabah da geç kalkıcak öyle bir düzen oluşturmak istemiyorum acaba okula gidenler bu düzeni nasıl sağlıyor yani öğlen uykusunu biten bir çocuk daha tekrar öğlen uykusu ihtiyacı olur mu deneyimi olanlar yazarsa çok sevinirim