Merhabalar 19 aylık bebeğimi 2 hafta once emzirmeyi bıraktım çünkü uykuları çok bozuktu 15 kez uyanıyordu her gece emmek için. Uykusu düzelsin diye bıraktım ancak hala uyanıyor. 15 kez olmasa da 6 kez falan uyanıyor yani. Ne zaman uykuları düzene girecek. Bizim odamızda kalıyor bu arada belki sesimize vs uyanıyordur yatakta dönme sesine bile uyanabilir uyku seven bir bebek değil zaten. Ama odasını ayırmak için de çok küçük olduğunu düşünüyorum başka odada kalırsa gece uyandığında çok çok korkar. 2 yaşında anlattığımda anlayacak zamanda odasını ayırmayı düşünüyorum. Ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan oldu mu uykuları ne zaman düzelir. Belki de sese uyanmıyordur bazen öylesine uyanıyor. Bir rahatsızlığı yok keyifli bir bebek. Neden uyanıyor hala?