Oğlum (3) asla tuvaletini söylemiyor ben tuvalete götürüncr yapıyor , tuvaletten kalkıyor tekrar altına yapıyor ıslanmasına rağmen asla rahatsız olmuyor çişini söylemiyor 0 ilerleme konuşuyor herşeyi biliyor akıllı bir çocuk ama tuvalet ile alakalı birşey söyledğimde sanki beni duymuyor anlamıyo umrunda değil ben konuşurken sanki ben yokmuşum gibi davranıyor başka konular konuşmaya başlıyor lütfen deneyimlerinizi anlatın benim gibi olan ve sonunda başaran yazsın 🥲