damlaozzz eozlem Banada sağlık ocağı kilosu az diyor 😀 doktorumuz kilosu gayet iyi diyor insanı ikilemde bırakıyorlar ben ebeyi dikkate almıyorum genelde doktorumuz çok ilgili sağolsun onu dinliyorum ama annelik işte düşündürüyor
damlaozzz Gokce320 Benimde eşimin tarafında 1.80 den aşağı kimse yok bizim tarafta ortalama boyda kesinlikle gen çok önemli boyda