Merhabalar hanımlar. Bebeğim 51 günlük ve birkaç gündür memeyi istemiyor. Geceleri emiyor ama gündüz alıyor memeyi biraz çekip sonra çıldırarak bırakıyor. Aç olduğunu bildiğim için de biberonla mama veriyorum. Biberonu gayet güzel çekiyor. Acaba daha beni almayacak mı yoksa geçici mi bu süreç? Sakinleşmesini bekleyip tekrar vermek istediğimde yine çıldırıyor ve ağlıyor. Memeyi çıldırsa da vermeye çalışayım mı? Mama konusunda çok vermek istemiyorum bilmiyorum etrafımdaki insanların mamaya bakışından mı etkileniyorum ama sanki mama verdiğimde çocuğuma zulmetmiş gibi hissediyorum. Eğer geceden sağdığım sütüm varsa onu veriyorum ama bazen o da olmuyor.