Kuzumu bugün ilk göz kontrolüne götürdük . Şaşılık kayma vs şeylere baktılar iyi güzel en son cihazla da miyop olduğu çıktı henüz çok küçük 6 aylıkken bir daha gelin tam belli olmaz dedi doktor . Sonradan geçer mi kontrollerde bu tarz bişey başına gelen akıl verebilir mi ? Biraz üzüldüm de ama kalıcı mı değil mi oda daha belli değil