newwmommy Kızlar eşim ispir fasulye almış akşam onu yapmamı istedi akşamdan ıslatmadım şimdi ıslatsam kolay pişer mi düdüklü tencerem de yok ona göre yapayım yardımcı olur musunuz
beyazzkuguu newwmommy ben önce haşlıyorum yarım saat sizin fasulye cinsini bilmiyorum ona göre haşlayıp sonra süzüp soğan salça kavurup suyu ekleyip öylr pişirebilirsiniz
mamacitaa_ newwmommy ya ben genelde zaten akşamdan hiç islatmiyorum. Sabahına düdüklüde pişiriyorum ama senin o da yok
momas newwmommy merhaba hiç ispir yapmadınız sanırım yazan arkadaşlar da yapmamış herhalde. Islatmanıza hiç gerek yok. Biraz haşlayın köpüğü çıksın dökün sonra normal yapın yarım saate pişer afiyet olsun
newwmommy beyazzkuguu bu ispir fasülye sanırım kolay pişiyormuş hiç yapmadım daha önce dağılmasını istemiyorum haşlandıktan sonra
aslhns newwmommy akşamdan ıslatın yarın pişirin düdüklü yoksa kendinizi yormayın bugün ayrıca düdüklü de alın müthiş kolaylık ben de evlendikten yıllar sonra bile almadım fobimdi resmen annem aldı kullan bak çok seveceksin dedi şimdi elim kolum resmen
newwmommy aslhns evet ya şart aslında şu yeni çıkanlardan almak lazım eski tipten daha çök korkuyorum
newwmommy mamacitaa_ ayyy bayılırım bacım ama yapmayı bilmiyorum annem çok yapardı siz nerelisiniz herkes bilmiyor çünkü
mamacitaa_ newwmommy yaa evet demiştin daha önce de bana valla yakınımda olsan keske ya 😊🫶🏻 Van canım siz
newwmommy mamacitaa_ biz sinopluyuz canım aslen eşim karslı da onlarda bilmiyo mesela daha önce konuştuk mu bak unutmuşum 😂😂