Biz de doğumdan sonra ilk bir ay kullandık inanılmaz gaz yaptı. Mamadan olduğunu anlayınca Aptamilin gaz ve kabızlık önleyici mamasına geçtik conformil olan o da kabızlık yaptı çok katı kıvamlı bir mamaydı. Hipp combiotic denedik o da gaz yaptı. Şimdi Sma comfort kullanıyoruz bir hafta olacak sanki iyi geldi. Deneye deneye bulunuyor bu mama işi çok zor. Her bebekte farklı oluyor. Bu arada açılmış mamayı satmanız çok doğru olmaz bence