Kuzeymiram Emziriyorum , grip ve boğazım acıyor , bôyle bor durumda hangi vitaminleri kullanıyorsunuz kızlar önerirmisiniz
ggrqnitt Kuzeymiram mayi tuzla boğazıma garlara yapıyorum Redoksan üçlü etki çok iyi geliyor Bol sıvı tüketiyorum Odaya soğan ve karanfil koymaya başladım bence etkili Odanın sıcaklık ve nemine çok dikkat editörüm nem artarsa odayı havalandırıyorum Kuru olursa su kaynatıp sıcak hava çekiyorum Dinlenmeye çalışıyorum Aktif burun akıntım ve hastalığım varsa viral bir durumda maske Ile bebeğimi emzirip bakımlarını yapıyorum
HELELEKADIN Kuzeymiram sarımsaklı bal yap 1 yemek kaşığı ye ertesi güne birşeyin kalmıyo sarımsağın bol koy ve gece yatmadan ye ( Aşırı kokuyo çünkü ) Geçmiş olsun 🦋
suheyla92 Kuzeymiram yaz biter bitmez multivitamin başlıyorum yoksa hastalıktan kurtulamıyorum. Youplus energy kullaniyorum bir de nutraxin magnezyum complex. Hasta olduğum ve enerjiye ihtiyacim olduğumda da ekstra efervesan c vitamini herhangi bir marka içerim en son miraderm almistim aksama kadar idare ediyorum o zaman calisirken.
aybarsmehtap Kuzeymiram sarımsak bal ve limon üçlüsü 1 kac diş sarımsak ince ince dogruyosun 1 tatli kaşığı bal biraz da limon sıkıp suyla yutuyorsun gecmis olsun ( bebeğim içinde bunu yöntemi kullanıyorum)
ruyacarboga Kuzeymiram ben hiç ilaç kullanmıyorum bitkisel yöntemler ile geçirmeye çalışıyorum emzirdiğim için