elifucar Bebeğim maalesef ki beni emmiyor biberona alıştı 😞😞 kullanıpta memnun kaldığınız bir süt sağma makinası var mı bi yardım edin lütfen internette bir sürü yorum var kafam çok karışık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ShrBakar elifucar Philips avent kullanıyorum çok memnunum , benim bebeğimde emiyor ama çok değil bende sagip veriyorum 47 gündür doğduğundan beri, Allah kolaylık versin çok zor uyku diye birşey yok 24 saatin 8 saati süt sagiyorum
Denizezgi elifucar bana phılps avent lansinoh falan çok pahalı geldi baby plus aldım. Dopduğundan beri emmedi bebeğim 8aydır sağıyorum ve çok memnunum makinamdan. Hem uygun fiyatlı hemde iş görüyor. Zamandan tasarrf etmen için çiftlisine bak derim. Sağım uuzn sürmemesi açısından