Yagizikom Oğlum çok küçük emziriyorum daha reglim başlamadı. 3-4 gün önce çok çok az kan geldi doğum sonrası ilk kez regli oldum zannettim ama yarım gün sürdü sadece. Testte çok çok silik kırmızılık çıktı. Hamilelik ihtimali var mı sizce 😭
snmyrmg Yagizikom kaç aylık bebeğiniz benim de bebeğim 3,5 aylık eylülde az oldum ama sonrasında yok korunuyoruz ama hiçbiri %100 değil olabilir doktorum dedi ama korkuyorum test yapmaya😁
Yagizikom Pirasalipuding evet spiral için ocağı bekliyordum ama prezervatif + geri çekilme ile korunuyorduk 😭
ummukerem Yagizikom sonradan takılan prezervatif korunma olmuyor gördüğünüz gibi geçmiş olsun mu desem hayırlı olsun mu bilemedim , kolaylıklar diliyorum
Yagizikom snmyrmg benim oğlum da 3.5 aylık korunuyoduk zaten çünkü çok çok erken😭 kan testine gitmeye korkuyorum
Yagizikom ummukerem sonradan değildi ya doktorumuz şimdilik bu yöntemi önerdi ama tabi %100 korumuyor hiçbir yöntem
ebruyalcin04 Ya test bozuk ya çok fazla damlatmışsınız ikinci çizgi yayık baya çizgi bile değil hatta