4,5 aylık kızım
Önceden emzik verince uyurdu. Şimdi ataktan ne emzik kaldı ne bişey ayakta sallama battaniyede sallama her yolu denedik. Şimdi atak belirtileri azaldı ama sallamaya alıştı. Hiçbir şekilde uyutamıyorum sallamayla da uyumuyor artık. Günümün 7-8 saati abartısız uyutmaya çalışmakta geçiyor delirmeme ramak kaldı artık