Eğer durumunuz el verirse kiwi nin yoğurt makinesini öneririm, ben aldım öyle ısıtma mayalama vs derdiniz olmuyor, bebekle insanın kendine yapacağı en iyi şey, 1 litre jersey sütünü alıyorum bi paket aktivia ile iyice karıştırıp kavanozlara dolduruyorum, makineye yârım çay bardağı su koyuyorum 9 saat mayalanıyor, makinenin kapağını açıyorum 2 saat de öyle tutuyorum sonra kavanoz kapaklarını kapatıp dolaba kaldırıyorum mis gibi yoğurt oluyor hem de makine derecesi belli olduğu için yararlı bakteriler ürüyor, yapılan çalışmalarda evde yapılan yoğurtların çoğunda yararlı bakteri ürememiş bu myalama derecesi yüzünden