begonvil00 2 tane uyku tulumumuz vardı ikiside ıslak. 2-3 günde kuruyorlar. Şimdi gece yatarken ne giydirebilirim çünkü 9 aylık üstünü kesinlikle örtmüyor. Odamız en düşük 21 derece oluyor sabaha karşı
momas begonvil00 içine uzun kollu çıtçıtlı body üstüne de ayaklı tulum giydirseniz üşümez. Bacakları üşür diyorsanız da ince bi pijama altı varsa onu da giydirin içine