Günaydın kızlar buraya post açamasam da ben diyetime devam etmeye çalıştım ara ara kaçamaklar oldu , diyetisyen ile çalışmıyorum kendime göre uyarlayıp devam ediyordum , 07.10.2025 de 128.8 ile başladığım diyetime bu gün 123.9 ile devam ediyorum yaklaşık 5 kilo gitti bu benim için bir başarı çünkü istikrarımı sağlayamıyordum ama ilk defa ısrarla devam ettim kaçamak yapsam da bırakmadım ve direnç kilomu az da olsa kırdım 💃🏻 bu günden itibaren diyetisyen ile çalışmayı planlıyorum çünkü kendimde ki ışığı gördüm ve en önemlisi spor , çalıştığım için spora maalesef vaktim olmuyor evde olduğum zamanlar kendim yapmaya çalışıyorum ama bir yere kadar oluyor maalesef 🥲 siz ne durumdasınız diyet arkadaşlarım nasıl gidiyor ? Kaç kilo verdiniz hedefiniz ne ? 🥰

