Cananyilmaz93 Gerçekten zor evde hadi neyse de hastanede, avmede dısarda falan çok zor oluyo sterilizasyon açısından da zor oluyo çünkü elimi sürekli yıkamak durumunda ve hiçbişeye dokunmama durumunda kalıyorum 🤦🏻♀️ Bikez hastanede düşürdüm hemen attım tabi onu yedek aldım şimdi 3 adet var 🤦🏻♀️😂 dışardan eve geldiğim gibi kaynatıyorum, ama günlük temizlemeyi emzik ve biberon temizlemek için aldığım bebek deterjanıyla yapıyorum ( unibaby ); bir de süt sağma makinesi aparatlarını , manuel pompayı yıka derken baya zor oluyo 🤦🏻♀️Ama tabiki yinede çok şükür yeterki emzirebilelim 🙏🏻 benimki aventin. Ben emzik kabında taşıyorum yedek almıştım☺️