Selam hanımlar. 3 gün önce sezaryen ile bebeğimi kucağıma aldım ve doktorum taburcu olurken KLAVUNAT antibiyotik yazdı, fakat prospektüsünde süte geçtiği ve bebekte ishal mantar vs yaptığı yazıyor. Kafam karıştı kullanıp kullanmamak açısından, aranızda kullanan oldu mu :(