ftmylm Babasıyla olmayı seviyor bensizken. Belki alıştı 2 günde, benimde evde olduğumu bildiği için umursamıyordur bilmiyorum.
İşe başlıycam, kreşten babası alıp babanneyr bırakıcak. 2 saat sonra ben eve gelmiş olucam. Bu süreçlerde beni unutur, soğur diye korkuyorum. Zaten bu yüzden 3 yaşına kadar uzattım çalışma işimi. Bağımız kuvvetli olsun ben büyüteyim istemiştim 🥲