Canım anneler merhaba 🤗
38 günlük dünya tatlısı bi kızım var. Normalde günün cogunlugunu uyuyarak gecirirdi. Ara ara gaz sancıları olur aglardı sadece bes altı saat sonunda cıkartır rahatlardı. Ama beş gündür 24 saat uyumadığı oluyor ve uyumadığı süre içinde de sürekli aglıyor asla susmuyor 🤷♀️ sonraki gün ise 24 saat uyuyor. Eskisi gibi emmiyor sütüm gögsümde kalıyor. Emdikden sonra da cok fazla kusuyor.
Bu arada yeteri kadar çiş ve kaka alıyorum kusmasına ragmen. Kusmasına sebep ne olabilir. Yüzü de kusmaya basladıgından beri küçük küçük dışarı verdi belli belirsiz tamamen kırmızı değil 🤦♀️