nutellaa_ günde 12-13 saat çalışırsa mola vermeden evet doğru ama bu tutar kâr değil çünkü o tutardan muhasebe ücreti , bağkur ücreti, vergi ödemesi yapıyorsunuz birde aylık motorun bakımları oluyor sürekli çalıştığı için motor hemen arıza verebiliyor çünkü. Ama tabiki yine en kötü ayda 60-70 kalıyor size