nurcan4242o yani evet normalde karnabahar bize de gaz yapıyor kimisi diyor yediklerimiz bebeğe geçmez kimisi diyor geçer bende anlamadım, ayakları üşürse inanılmaz gaz oluyor, çok gazı olduğunda karnına zeytinyağ sürüp tülbentle sarmıştım bi kere ayağına da çorap tulum patik giydirmiştim gazını öyle çıkartmıştı çocuğum ondan sonra ayaklarını hep sıcak tutmaya çalıştım, eskiler boşuna dememişler ayaklarını sıcak tut başını serin diye, çoraplarının çok sıkmamasına özen gösteriyorum şuan daha küçük belki ilerde çorapsız yatırmaya başlarım bi yerden sonra alışması da gerek