Papatya07 20 günlük bebeğim var benimde o da emmiyor 😫😫 bebeğim doğduğunda iki gün hastanede biberon verdiler 3 saatte bir emzireceksiniz dediler çocuğumda 2 gün çıkarken yeterli beslenememekten sarılık oluşmuştu beklettin iki gün sonra gelin dediler hastaneden çıktığımın ertesi günü bebeğimi emzirmeye alıştırdım gece sabaha kadar ne ben uyudum ne bebeğim ertesi gün DR a gittim çocuğum sarılık olmuştu bir gece hastanede yattı yavrum ışığa anne sütüyle dayanamadı mecbur kaldım tekrar mama vermeye ertesi gün geldiğim de eve tekrar alıştırayım dedim elinin ayağının canı kesildi sarılık değerleri yükseltiprdu korkumdan şu an bile zorlayamıyorum 😔😔hemen sarılık değerleri yükseliyor çok üzülüyorum beni etmediği için ama elimden gelen bişey yok inşallah emmeye alışır diyorum 20 günlük oldu hala daha sarılıktan kurtulamadık