Prensesannesi_24 Kızım 20 günlük doğduğundan beri sarı cıvık sulu kakasını yapıyor günde 4 bazen 5 kere bez değiştiriyorum tehlikeli mi acaba bu durum
beginnerrmomm Prensesannesi_24 o dönemlerde böyle yaparlar diye biliyorum ishal dediğiniz şey 7-10 kere su gibi oluyor ama yine de doktora danışın henüz çok küçük detaylı değerlendirme gerekir, anne sütüyle mi besleniyor
Zlyhern Çok normal bir durum ishal değil yeni doğan kakası öyle olur zaten ilk 3 4 ay günlük bez sayısı 5 6 hatta daha fazla bile olabiliyor endişelenize gerek yok