Arkadaşlar Arçelik 1000 kmx kurutma makinesi kullanıyorum ama bebeğimin kıyafetlerinin tümü ve kendi kıyafetlerimizden bir kaç tane sürekli nemli çıkıyor ikinci kere 30 dk lık programa çalıştırmam gerekiyor hangi programa nasıl atmam gerekiyor deneyimi olan paylaşabilir mi