Bebeğim 1 ay 16 günlük bir kaç defadır tuvaletini mukuslu yapıyor doktoru son kontrol de normal demişti ama inanılmaz huzursuz sürekli ağlıyor açıkçası kıllandımız hiç bir damla probiyotil vs işe yaramıyor kolik benek dedi doktorumuz ama benim içime sinmiyor alerjik bir durum olabilir mi ? İnternette de mukuslu tuvaletin genelde sür alerjisi olduğunu söylüyor yani gazdan başka bişey gibi çok ağlıyor inanılmaz bişey asla susturamıyoruz bu arada sadece anne sütü alıyor.