Kızlar gerçekten bitik durumdayım 3 yaş oğlum var 3 ay oldu 3 yaşına gireli o gün bugundür asla eski oğlum değil mahvoldum o kadar değişti ki bütün huyları herşeye inatlaşma sürekli bir ağlama yırtınma
Geceleri sürekli altına kaçırma tabi gündüz de öyle
Öğlen ve gece uykuları ise berbat ötesi berbatttrt
Yarım saat uyur oda çıt sesi olmamalı kendime ayırıldığım max 20 dk gün içinde inanın hiç bu kadar zorlanmadım hayatımda beni bitirdi gücüm kalmadı artık ve gece sürekli 10 dk da bir kalkıp yanımıza geliyor ve ben her gece yanında yerde bitik durumda yatıyorum tam. 1 senedir yatagımfa asla yatamıyorum
Diyorım ki bir oyun. Grubu bir spora filan mı yazdırsam da yorulsa ne bileyim ona da iyi gelir belki
Ne zaman düzelir dersiniz