uguryildiz Merhabalar anneler kuzenimin cocugu için post açtım bebeği 7 aylık erkek karaciğer degeri 3.aydan beridir yüksek bugün kan vermişler değeri binlerde cikmis açıl yatış vermişler bu durumu yasayan var mi acaba tanı olarak ne aldiniz
moonlight__ uguryildiz çok geçmiş olsun. Ne gibi belirtiler var? O kadar yüksek bir değer önemli bı durum. Acil takip şart.
mgkurt uguryildiz rabbim şifa versin daha önce duymadım ama çok üzüldüm allah miniği ailesine bağışlasın. güncelleme olursa haber verir misin çok merak ettim
uykusuzanne872 uguryildiz benim oğlumunda 3. Aydan beri yüksekti 3 ay ger hafta hastaneye gittik geldik sebep bulamadılar neredeyse tüm bölümleri tek tek gezdirdiler. Rabbim şifa versin evlatlarımızı bizlere bağışlasın 🙏
uguryildiz moonlight__ çişinde turunculuk oluyormuş fazla bide arada ateş yapıyormuş başka da belirti yokmus doktora gitmişler değerler o sekilde cikmiş biyopsi almamiz gerekiyor demiş doktor kuzenim çok küçüktür diye kabul etmemiş
uguryildiz moonlight__ çocukta malesef ateş ve bulanti olmuş doktor acil yatırmamız gerekiyor demiş yatirmışlar 3 gündür ve henüz nedeni bulunamadı
Alisinannesi2112 Bizdede antibiyotik kulanınca değerler yüksekiyor antibiyotik ve calpol yasak şuanda 2 yaşına gircek ilk yüksek çıktığında hepatit a dan şüpelenmişlerdi sonra düşmeye başlayınca ilaç kaynaklı olduğu çıktı ama karaciğerimizdede genişleme var şuan