kızlar bebeğim önümüzdeki ay yaşına giricek prematüre doğdu 2085 gr 36. haftalık benim son 2 aydır sütüm yok denecek kadar az gün içinde emzirmesem bile dolmuyor. bebeğim emzik kullanmıyor beni emzik gibi kullanıyor, sizce memeyi bıraktırmalı mıyım? son 1 haftadır meme ucum çok acıyor emzirirken dayanamıyorum da düzgün kavramıyor ağzı küçük çünkü kararsız kaldım yani sütümle doysa zaten kesmem ama sizlere de bi danışmak istedim.