6,7 ay oldu emzirmeyi bırakalı emzirdiğim dönem göğsümü sıcak tuttugumda toparlayan sıkan şeyler giydiğimde mastit gibi oluyordum. Şimdi tekrar toparlayan südyen taktığımda gögsümde bezeler oluşuyor çok sert ve ağrılı oluyor mastit gibi doktora gittim ama biyolik olabilir ilk yıllarda normal dedi ama südyen takamıyorum ve aşırı şişiyor üzüm dalı gibi ağrılı oluyor aynı durumu yaşayan anneler var mı nasıl bir yol izlediniz merak ediyorum artık o bölgede nabız atması falanda yaşıyorum