afirell Kızlar 4 aylık bebeğim var aktif emziriyorum yumurtlama orta dönemdeyken eşimle geri çekilme ile birlikte olduk bu ay adet olmadım 7 gün oldu hala olmadı erken gebelik testi yaptım negatif çıktı testte yanlışlık yoktur dmi
SheDoesntCare afirell doğum sonrası regl gecikmesi olağan bir şey ama geri çekilme bir korunma yöntemi değildir
aptallarsizii afirell 7 günlük gecikmede testte çıkardı net büyük ihtimal hamile değilsinizdir stres hava değişimi gecikmede normal ama net emin olmak istiyorsanız kan verin
afirell [silindi] o gün bugündür asla ama sorma o an bir hata yaptım :((( biliyorum üstelik ama eşime uydum :(
ecempeker Benim bu ay 12 gün gecilti olabilir benimde 8-9 . Gün de cıkmadı bişi sonradan oldum bekleyin isterseniz
[silindi] afirell sanki kendileri hamile kalıyor. Her konuda bilirkişiler 😒😒 doğum sonrası düzensizlikler oluyor kuzum, belki öyle bir durumdur
afirell ecempeker emzirmekle alakası var mı acaba umarım benimde olur karın ağrım var ama olamadı hala
aysmaa4 11 aylık kızım var. 5 aylıkken adet görmeye başladım geçen ay 20 gün gecikti doğum kontrol iğnesi kullanmama rağmen korktum ama sonradan oldum normal yani düzensiz olması emziriyorsanız bir de çok normal genelde doğumdan sonra düzensiz olur
aysmaa4 afirell testi ne zaman yaptınız reglinizde ne kadar gecikme vardı ya da ilişkiden ne kadar sonra test yaptınız? negatifse zaten umarım regl olursunuz