[silindi] mehtaptiryaki rotayla menenjiti aynı gün yaptırmıştım canım. Ekstra bir huzursuzluk olmadı bizde
bsbaby mehtaptiryaki evet ikisi beraber yapılıyor bir sorun olmaz hatta bugün 2. Dozu oldu ilk aşısında da ikisini beraber yaptılar bir sorun olmadı
seyma0661 mehtaptiryaki ben rotayı 3-5. Aylarda yaptırdım menenjite de 7.ay başladım. Aile hekimim normal aşılarının olduğu zamana denk getirmeyelim ateş huysuzluk vs yapmasın dedi ama illa o ay içinde yaptıracaksanız bence gün koyun araya
mehtaptiryaki seyma0661 normal aşı aylık aşısı mı onları 2.ay yaptırdım suan 94 gunluk 3.ay aşısı yok dıye rotayı bilerek bu ay ıstedım ama dr menenjit ıde söyledı bırde 2.dozu menenjit ın haftaya o bıraz huzursuzluk cıkarır surup verirsin dedı
bsbaby seyma0661 menenjit B (bexsero) aşısı 3 doz olmak üzere 7. Ayda başlanıyor 7 ay 1 yaş ve 1 yaştan sonra 3 kez yapılıyor rotavirüs ve menenjit A 3-5 aylarda beraber yapılabiliyor
mehtaptiryaki [silindi] menenjit 2. Dozu bır hafta sonra mı yaptırdınız acaba br bıze öyle dedı de agır gelmesinden korkuyorum. benim bebeğim atak haftasına hep uyuyarak yemek yemeyerek geçiriyor
rumeysadc1 Doktor aynı anda yapılır dedi ama ebe yapmak istemedi sorumluluk almak istemedi sanırsam rotayı 3 ve 5 aylarda menenjit de 5.ayda başladık ama rota aşısı dan 20 gün sonra yapıldı ilk dozu