yunus52 Bizimki bir yaşında emekledi o zamana kadar da sadece oturdu hiçbir gelişim göstermedi yürümesi de çok geç oldu. 15 aylıkken yürüdü. Herkes laf etti bu çocuk niye emeklemşyor niye yürümüyor şunun çocuğu yürüyor dediler. Şuan benim oğlum çok güzel yürüyor hatta koşuyor. Başkalarının çocuklarını konuşma becerisi olarak geçti. Şimdi de onlar diyor bizimki bu kadar kelime bilmiyor diye. Yani her bebeğin gelişimi farklı, kimi geç yürür erken konuşur kimi erken yürür ama başka bi becerisi olmaz. Sıkma canını bir yaşına kadar zamanı var