Nanem123 emosss__ bendede bar gebelikten önce bir taneydi sonra her iki meme göğüstede çıktı baya fazla arada doktora gidip geliyorum
emosss__ Nanem123 geçmiş olsun kaybolması sorun olurmu biliyo musun bana çule dediler şuan yok oldu önemsiz diyip muayene bile etmediler
Nanem123 emosss__ çok sağolun sizede çok geçmiş olsun yağ bezesi olabilir bende normal sütyen takmayı bıraktım bez içi süngerli kullanıyorum bendede azalma oldu hiç kontrole gitmedim 2 sene oldu çocuktan fırsat olmuyor