Merhabalar,
Öncelikle bu dertten 7 aydır muzdarip biri olarak bunu yazmayı kendime bir borç bilirim. Aylardır dinmeyen acılarım, ağrılarım çok şükür bitti ve ben sürekli araştıran biri olarak kendime söz vermiştim iyi olduğum da buraya gelip yazacaktım. Öncelikle ben ameliyat olmamak için çok direndim iyi olurum gerek yok işte sonrasında gaz kaçırma, dışkı kaçırma yaşarım iyileşme süreci çok zor diyorlar diye diye kendime resmen işkence etmişim. Ameliyatım bitti 2. Gündeyim ve asla duramadım sürekli evi işi yaptım, bebeğimle ilgilendim resmen o dinmeyen tüm acılar uçup gitti. Ve asla hassasiyet ağrı acı yok. Demem o ki lütfen ertelemeyin gidin güzel bir doktor bulun ve asla korkmayın. Keşke bekletmeseydim keşke kendime bu acıları yaşatmasaydım diyorum. Denilen hiç bir zararlı etkileri yaşamadım. Şuan eski sağlığıma kavuştum 🙏🏻 varsa sorularınız elimden geldiğince buradayım çünkü bende zamanında bu formlarda çok aradım çareyi ve iyi olan kimse yazmamış hep kötü tecrübeler ve hala rahatsızlığı devam eden insanlarla dolu. O yüzden yazmak istedim.