Kızım 4 buçuk aylık herkesi yabanciliyo kalabalık ortamlari sevmiyor ağlıyor.Anneme yada herhangi birinin evine gittiğimde de aynı şekilde durmuyo ağlamaya devam ediyo yabanciladigi için bu durumlar ne zaman biter acaba ilk oğlum öyleydi aradan 5 sene geçince unutmuşum 🙈😊