aysemre25 bizde pilsan aldık sevmedi kullanmadı şimdi 20 aylık eğlencesine geziyor onunla arada itiyor falan oyuncakları ile oynuyor çok da lazım bir şey değil bence ben yürüteç kullandım ama onu da önermiyorlar ben dikkat edip uzun süre tutmadım ondan sorun yaşamadık çok şükür