ayseanaa uyumuyor 🥲 bizimde 44 günlük daha az önce eşime dedim ki günümüz sadece uyutmaya çalışmakla geçiyor 😅 uyumuyorsa ya karnı açtır ya gazı vardır 🥲 ev kalabalıktan arınınca insan bi allak bullak oluyor, benim annem 20. Günde gitmişti ilk zamanlar zordu benim içinde eşim yardımcı oldu vs atlattık şuan daha çok alıştık birbirimize tek banyosunu bile yaptırabiliyorum artık, şöyle düşün onun sadece ve sadece sana ihtiyacı var besleyecekte uyutacakta sakinleştiricek olan da sensin sakin ol o sadece sana muhtaç, hiç bişeye yetişmek zorunda değilsin bırak evi bok götürsün yemeğin olmasın (zamanında bunları dert ettiğim için söylüyorum) kendimi saldım artık sadece ona verdim bu zamanlar geçicek keşke daha çok vakit geçirseydim daha çok koklasaydım dememek için yaptım birazda, sabah başlıyoruz güne doyuruyorum gazını çıkarıyorum keyfi yerindeyse bi 15-20 dk oyun halısında duruyor o dakikalarda ne yapacağımı bilmiyorum valla makineye çamaşır mı atsam kahvaltımı hazırlasam tuvalete mi gitsem 😅 ağlamaları başlayınca memede uyumayı seviyor uyutuyorum ve yüz üstü göğsüme yatıyorum böyle uyumayı seviyor yerine koysam uyanıcak çünkü en az 1 saat uyuyor bişey yapamasam da en azından ağlamıyor diyorum uykusunu alıyor, bazen anakucağındq uyutuyorum ama onda da hep sallanmak istiyor günler böyle geçiyor ama illa ki uyutup yerine koyduğumuz günler de gelicek azcık daha sabır.. şuan bebeğini tanıyarak yol izlemen lazım mesela gece uykusuna 8 de başlıyorum yatırmaya ağlıyor uyumuyır bazen gazı oluyor karnını ovuyorum yüz üstü yatıyorum yastığın üstüne bazen rahatlıyor, gece uykusuna geçmesi 9 u buluyor sonra kendime vakit ayırıyorum çok yorgunsam bende onunla uyuyorum eğer ki gazı vs yoksa en az 1 e kadar uyur, gece ilk uykusu 4-5 saat olmalı artık doktor da öyle demişti hatta uyansa bile emzikle falan bi yarım saat yatakta oyala öyle öyle saatleri uzasın dedi