Merhabalar sevgili anneler ben 10 gün kadar oldu tuvalet eğitimi veriyorum oğluma 31 aylık oldu neyse başlarda korkuyordum ortalığa yapmasından o yüzden sürekli soruyordum çişin var mı diye bezini açıp çişini yaptırıp geri bağlıyordum falan bu şekilde çişi gelince yavaş yavaş söylemeye başladı fakat kakası gelince asla söylemiyordu korkuyordu tuvalete yapmaya artık çişini tam söylediğini fark edince dün tamamen bezi çıkardım iki gündür şükür kakası ve çişi gelince söylüyor hiç altına kaçırma falan yaşamadık umarım daim olur sorun şu haftasonu yolcuyuz otobüs yolculuğu altını bezlemem gerekiyor mecburen ama ya tekrar beze dönersek diye korkuyorum. Bu akşam üst üste o kadar çok çişim var dediki bende şakasına oyuncak kutusu vardı buna yap dedim bana dönüp hayır oyuncaklara çiş yapılmaz yapmiycam dedi 😄 yolda bezime yapmiycam diye tutturursa napcaz onu da bilmiyorum var mı uzun yol otobüs yolculuğu için fikri ya da tecrübesi olan? Üstüme fikir fırlatın lütfen 🥺