Uyku düzeni çok güzeldi geceleri 1-2 defa uyanırdı emer uyurdu 8. Ayından beri geceleri sürekli uyanıyor başta saat başıydı sonra yarım saatte bir 15 dkda bir derken artık uyutup koyuyorum ve sürekli ağlayarak uyanıyor diş döneminde şuan normal diyorum tetagil verdiğim zamanda aynısı uyanıyor ve sallamadsn geri uyumuyor sallasamda çok zor dalıyor uykuya sabah 8 de gün başlıyor akşam 8 olmadan uykudan gözlerini çıkaracak ovalarken şuana kadar 3-4 kere kalktı bile