2 gün önce aşı olduk o gece ateşi 39 oldu calpol verdim düştü gün içinde kontrol ettim çıkmadı dün gece 39.5 oldu calpol verdim soğuk uygulama yaptım düştü sabahta çıktı doktora götürdüm 3 gün normal dedi 3gunu geçerse getir tekrar dedi ikinci çocuğum ilkinde hiç yaşamamıştım yaşayan var mı 3 günü buldu mu ateşi bebeklerinizin