Kızlar cok fenayım 2haftadır hergün sabahları aç karnına midem ağrıyor bulantı ile birlikte baska sikayetim yok ve kendiliğinden geçiyor kafayı yiyeceğim nolur bilen yaşayan biri çıksın delirmek üzereyim. Kimi göbek düsmesi dedi doktorda endokskopi önerdi korkuyorum ama yaptıracağım mecbur insanın aklından binbir türlü sey geçiyor bunu yaşayan oldumu