Merhabalar herkese, kızlar oğlum anasinifina gidiyor çok duygusal bir çocuk. masa arkadaşi bir kız var,sürekli benimle dalga geçiyor diyor boyamalariyla,etkinlikleriyle vb. Bugün de anne bana senin gözün iyi görmüyor kulağın duymuyor gibi şeyler söylüyor diyor sürekli şikayet edip üzülüyor. Öğretmeni ile konuşmayı düşünüyorum. babasi aynı okulda öğretmen. Annesini hiç gormuyorum. Sizce konuşmali miyim? Yoksa biraz daha beklemeli miyim?